Steff, saga och jennie ÄGER ;)

hahah roligaste rubriken;) meeh iallfall igår till idag sov steff och saga hos mej;) först så typspelade vi wii och hade assa kul jaaao x'D sen typ sminkade vi oss till fjortizzar hahah ;) vi hade skiiit kuul och vi filmade asså saga äger juuwe ;) och innan vi kom hem till mig var vi och lånade film och köpte chips och godis ;) näär vi gick hem från att ha handlat så hade vi asssss kuul steffi och saga gick på snöhögar och jag filmade ;) <3
meeh iallfall vi hittade på en dans igår också ;) kulligt, sedan kollade vi på film och efter det gick vi och la oss men jag och steff satt och körde skpd en stund hahha ;) <3 saga somnade innan oss och så ;) imorsse vaknade vi runt kvart över 9 tiden ;)  vi satt dären stund och typ doog ;) och jag läste  för dom hahah ;) rooligaste ;)sedan gick vi upp och åt frulle och sedan sfixade vi oss och sedan dansade vi lite och sedan spelade vi ett dans spel ;)steff äger påre  ;) sedan så skrev vi i en gästbok ;) hahah jag skrev i slutet jennie hälsar till er alla en riktigt good PÅÅÅÅÅÅÅSK ;) HAHAHAH och typ saga och steff skrev också ;) sedan behövde dom draaa.. :(((( meeh vi syns ju på måndag igen ;) såå<3 tuur att vi går i samma klass nu kommer en liten bild på oss ;)


<33
 
allt från meej <33


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0