srry ;)

ledsen det var ett tag sedan jag bloggade men har inte haft lust och så ;( meeh nu e ja häääääär:) idag har jag varit hemma igen för e fortfarande sjuk men imorgon ska jag draa till skolan och träffa alla kompisarna ;) utan dom som  e sjuka förstås ;) det värkar som om många e sjuka iallfall <3 det var jennie som sa till mej att jag skulle blogga så nu får hon som hon ville ;) hoppas hon blir glad <333333 sysster <333 ;) iallfall  idag var jag hemma så jaa inte så mycket har hänt ;) just nu kollar jag på tv tiiip men nu slutade det jag kollade på ;) kommer ej ihåg vad programet heter så ;) ;) jag vet inte riktigt vad jag ska skriva meeh ;)

hahah jooo jag kan berätta en rolig sak jag, steff och saga brukar göra när vi ska till steff ;) om vi åker buss till henne så där man går av från bussen e en bitt till henne så vi åker runt allt och går av samma ställe men åt andra hållet och då är det lite närmare ,) HAHAH ;) garvar ihjäl mej <3 ;) *HOST HOST* f*n har en skiit jobbig hosta bara hostar , hostar, hostar ,hostar , hostar och hostar lite till ;) ajja ska ha en liten bild bomp efter det hääär ;)

cha cha ;)


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0