Mitt jul-lov ;)

På mitt jul-lov har jag varit med olika kompisar ;) och såklart haft kul med dom höhöh ;) sen har jag varit  på bio två olika först en med pappa harry potter den sista del 1 ;) sen med mamma såg jag megamind i 3D :)  roliga filmer ;) sen har jag ju firatt jul och varit i farsta två gånger en gång med jennie <33 sen en gång med min mamma ;) när jag firade jul var jag hos mina kusiner med pappa ;) vi åt jod mat och sedan fick jag fina presenter ;) jag fick en data ;) pengar, smink, smycken, kläder och spel ;) sen så firade jag ju nytt åt också ;) kuuul <33 då var jag med mamma, momor, robban, william och louise :) vi hade detkul och jag skrattade ihjäl mig ;) det blir ju såå <33 meh iallafall så har mitt jul lov varit väldigt braa ;) men det e ej slut ään ;) <33


den e fotad med datorn det e därför den e skiit dåålig ;)



jag


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0