bildbomb ;)


mmm


'
fiin men har råkat rita ett streck på den :(


charlie


älskar den bilden<33 ;)


skiit fiin ;)


hah


hahah jennie

såå det var lite bilder ;) <3 nu ska jag leta efter en slad så jag kan ladda ner bilder till data ;) det e bajsigt för till mobilen har jag ingen sladd så kan ej ladda ner bilder ifrån den :( ajja ska fixa från mammas mobil men måste ha hennes sladd och hon har ingen men tur att jag har en som går till hennes mobil ;) aja hejhej <33
'


, kommentera här!
Postat av: jenniiie

hihihi finaste bilden på miig asso men det va skiit varmt :P saknar diig skit mkt gmn ♥♥

2011-01-28 @ 19:49:35
URL: http://mulisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0