Saga gahaha ;D



<333


söt <3


hade skit kul idag med saga vi var först i biblan och sat vid datorn hade det skojigt. sedan åt vi och flumade på mc asså ni skulle sätt gahah ;) sedan så gick vi til lgropmn för vi har en skit kulig grej vi gör där vid den där snursaken gahah ;) och så frös vi ihjäll och sprang eller gick hem till mig och typ smsade och aa hållde på skit kul med dig sötungee <333 hahah imorogn ska man vara med hela gänget dåra ska bli ksojigt. har inte träffat steffi än så komme göra det snart imorgon :) men vet ni när jag börjar iorgon ? kl. 1
vet  inte vad jag ska göra menads något förslag ??

aja bye bye <33


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0