ny header ;)

Louise gjorde en ny header till mig nu och är skit nöjd visst ären snygg elelr vad tycks ?

Ska sova hos louise idag ''Glad'' ;) sover hos många hahah...

men iallafall har ju ett ds så jag och louise har speat idag kul alltså, jag har ett där man laggar mat och mumms har gjort paj och massa andra saker. Man kan också göra konstiga saker som nu louise gör tomater jordgubbar och youhurt vad tycker ni om blandningen ;) ?

men iallafall imorsse vaknade jag typ 9 vet sent för att vara mig men har blivit en sjusovare nu ;) sedan ringe louise nästan precis efter att jag hade vaknat. hon undrade såklart om vi kunde vara och gissa vad jag svarade ? ;) nej såklart heheh skämta ;D men iallafall efter att hon hade ringt så skulle jag igentligen äta frukost men min bok låg där så fin och mumisg att bli läst så jag läste två kapitel, ett kapitel kvar sedan börjar man på bok 2 ;D Jag läser som jag har sakt förut men jennie 3år : saknad ;D handlar liskom om en tjej som hetert som jag hahah ;D Kommer någ läsa klart den imorgon morgon eller ikväll eller vem vet kanske nu nee skämtaaH ;d 

NU HÖSTLOV som jag har sakt en gång tidigare men iallafall. ska säga vad som händer varge dag ... vad jag tror iallfall.

måndag - gjord

tisdag - vara med louise såklart

onsdag - kanske bio eller vara med emelie.

torsdag - kanske åka till jennies landställe i sånafall till söndag om inte vet ej kanske emelie.

fredag- kankse jennies landställe eller vet ej.

lördag - kanske jennies landställe annars ?

söndag - kanske åka hem från jennies landställe annars förbereda för skolan.

och jag måste plugggga alla dagarna också har prov på engelska sedan när jag kommer till skolan på torsdagen.

ska fråga hur det går med louises ''maträtt'' ...

- braa... hahaaa asså så svarade hon surt ;D

hon kommer skratta när hon läser det här hihhih   ;D

hon gjorde en GLASSPAJ mumms ;D <33

aja nu ska jag någ lägga av heheh kan sitta hur länge som helst ... hihih ;D



är ju hos louise så kunde inga ny bilder men dom är ju ur snygga ändåå bye bye <333


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0