Korthus ;)

Jaap nu är man tillbax från jennis landställe det var skit kul därmen jag och jennie skrämde ihjäl varandra varge dag hahah ;) för roliga vi är  ;) vi hade skit kul hahah ;) iallafall näst sista dagen satt vi och bygde korthus i 7 timmar asså undra hur vi orkade det ;) och vi flumade hela tiden hahah och jennie satt och sjöng och jag bara skattade åt allt och jennie kommer du ihåg om och om igen ;) hahahah glömder det aldrig ;) men iallafall skola imorgon tror jag döör ;9 alvarligt komer göra ... hahah men skulle ha tränat prov men det blev ej så, så träning i veckan innan torsdag för det är då det är. saknar eer i klassen sötungaar ;) hahah :) älskar att skriva smilasar. ;) som ni ser hoppar dom upp hela tiden ;) och ni ska få lite bilder ;D


när jag var i dalarna ;D

gjorde på picnik ;)



picnik <3333333333



, kommentera här!
Postat av: hahaha

haha aa det va skiit kul!! om och om igen :o :p jobbigt va det iallafall nästan sista raden så ramlade hela korthuset :p vi borde göra om det!

2010-11-28 @ 19:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0