Glad <3

Kommer åka till jennies landställe skit glad hihhih ;D vi åker på torsdag och kommer hem på söndag , men ska sova hos henne från onsdag till torsdag för vi kommer kanske åka tidigt ;) LÄNGTAAAR åååååå ... men iallfall om typ 10 min ska jag gå till bussen och sedan ta tåget till moster ;) ska på bio imorgon med kusin (semmy) ska bli kuligt. ;D

nu 8 min ;) hahahah rolig i am ;D

föresten har ju priv snart och liksom måste ta med mig det till jennies landställe hehheh jag sitter där och pluggar jennie har kul eller något nej jag ska tvinga henne att hjälpa mej  ;D ;) vi får se vad hon säger ;)

ajajaa nu vet ej jag vad man ska skriva ;)  bjuder på två små bilder ;)


hahahah ;)

bye bye ;)


, kommentera här!
Postat av: Jennie

jag tänker inte hjälpa dig jag ska ha kul och inte plugga :P vi kan göra det på vägen dit!

2010-11-03 @ 13:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0