test och mycket mer x)

tjaba tjena hallå vad har ni gjort idag ?

jag har iallafall varit med engla och jag skulle ha dansat men det var påklåv på dansen så det blev ingen dans jag gick då hem till pappa vi gick och köppte ficka till imorgon asså i skolan ska vi ha ficka <333 mumms.. sedan så gick vi hem och åt pannkakor mumms :D sedan började vi kolla på en film och den hete sök :D typ kärleks film men den var faktis ganska bra haha <333

men iallafall så såg jag på min bästis blogg ett test som jag tänkt göra så var berädda haha :D <333

Skriv namnet utan att sudda någon bokstav :) haha x)
skriv ditt namn med lillfingret: jennie
skriv ditt namn med armbågen:  nhjwenbnbiud
skriv ditt namn med pannan:hjuuhjgtfghujyh
skriv ditt namn med hälen: junni8e
skriv ditt namn med örat:ujh
skriv ditt namn med munnen: mfnngnb

skriv ditt namn med tungan:jennie

skriv ditt namn med näsan:hrgt

haha jag sög värkligen på det här haha x)




haha muppad är jag eller ?

//puss och kram jennuw haaa


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0