svar på frågestunden <33

dom är frågona är skrivna av: ANA

vad heter din favvokatt???
hur många husdjur har du???
vad tycker du om tejerna i klassen???
tycker du att jag e jobbig eftersom jag ställer så många frågor???
haha puzz!!!

hitta henne på : http://smileana.blogg.se/


svar:
1. jag vet inte vem min favo katt är det är så svårt <33
2.just nu har jag 12 husdjur men snart ska två kanske bort och typ alla andra cokså :(
3. sådär men det finns en underbar bland dom haha men sådär dom är typ (lite knäppa) snälla men ändå inte.
4.neej såklart att jag inte tycker du är jobbig jag tycker det är kul <33

tack för frågorna ana <33

dom här grågorna är skrivna av : Albus Dumbeldore

hello,hello

1.På vilket museum besökte ni ??

2.Fanns min staty med där ??

3.Har du facebook ?

4.Om jag fick döpa dig till Marabou-Balloo skulle du acepterat det och vara nöjd/stolt över att den självaste Albus Dumbeldore ELLO NICCI-TICCI har döpt dig till det finaste namnet i hela Hogwarts !!!! ????

5.Gillar du " One Tree Hill "

6.Gillade du frågorna och denna fråga ???

// ELLO -NICCI-TICCI .................... NICK !!!!! JONAS -SWEEEEEEEEEEEEET


sorry ni kan inte hitta hene på någon sida :O


svar :

1.vi besökte två olika minns inte vad dom heter x)
2.ee neej ??
3.jaaaap det har jag <33
4.okej jaa såklart haha <33
5.neej det suger åå bläää ? !x)
6.jaaa såklart jag blir glad för varge fråga jag får :D

tack för frågorna albus dumbeldore


dom här frågorna är skrivna av : Louise

varför gillar du kissies blogg?
vem är din bästis efter jennie?
bästa minnet med mig?

 


hitta henne på :
http://typlouiise.blogg.se/

svar:

jag gillar kissies blogg för att.. jag vet inte ?
det var svårt har typ ingen <33
åå det är så måga men minnena med dig på grönan roligt haha <333
och när vi var varge dag när vi var små haha <33

tack för frågorna louise
dom här frågorna är skrivna av : EL !

hejsan !!!

hur många djur har du ?
hur många har du sammanlagt haft ?
vilken blogg är bäst ? kenza,kissie eller foki ?

sorry du kan inte hitta henne på någon sida :O

svar:

jag har 12 djur <3
ee det vet jag inte orkar inte räkna:/x)
foki och kissie båda är bra.

tack för frågorna el !


dom här frågorna är skrivna av : BVF

hejsan

Vilken e din favo färg?
vilken är din favo godis?
vilken är din favo maträtt?
vilken är din favo blogg?
vem är din bästis efter mig?
är du kär i någon i så fall vem?
är du ihop med någon?
hur mår du?
//av din bvf <3

sorry du kan inte hitta henne på någon sida :O

svar:

men favo färg är svart och vit och grön. 
surisar mumms och cholad <3
torteline haha mumms det är så himla gotttt x)
asså har ingen för du är min ända bästis <3333
jag är halv kär haha <33
noppp såklart inte haha <33
bara bra längtar tills idag när vi ska till centrum bara <33

tack för frågorna her underbara bvf <3

 
den här frågan är skriven av : Ella

Hej!vem är din allra bästa vän?Kram Ella


du kan hitta henne på :
http://ellabellaeb.blogg.se/

svar:

jeenie såklart haha

tack för frågan <33
dom här frågorna är skrivna av : Ella

Vilket är ditt favo djur?
Vad gör du mest på fritiden?
Vad är din favo frukt?
Vad är godast glass elr godis?

du kan hitta henne på: http://ellabellaeb.blogg.se/

svar:

mitt vafo djur är katt <33
dansar och är med kompisar <33
ja ne ee jag vet fatis inte :/
godis hayha <33

tack för frågorna ella <33

dom här frågorna är skrivna av : ella

Hej!
Om du fick välja hur du skulle se ut ´hur då?
Om du var ett djur vilket..vrf?
Om du hade en kille elr har hur är elr ska han vara då?

du kan hitta henne på : http://ellabellaeb.blogg.se/

jag vet inte hur jag skulle se ut då men typ lite ljusare hår snyggar än vad jag är nu och längre <33 och typ smal <33
katt för att dom är bäst <3
snäll omtäksam och ha stil och vara snygg haha <33

tack för frågorna ella <3
Postat av: Ella

Hej!Om du hade typ en vecka kvar att leva vad skulle du göra dom dagarna?

 
du kan hitta henne på :
http://ellabellaeb.blogg.se/

svar:

jag skulle typ göra något super kul och så skullejag gå på fest och vara med jennie och massa annat <33

tack för frågan ella <33


tack för alla frågor jag har fåt <333333333


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0