snööööööööööööööööööööööööööööö!!!!!

efter att vi sutit klart. så gick vi ut. haha x) vi skulle fortsätta på våran snögbrotta haha,haha. det var skit jobbigt att gräva snön hade ju blivit hård nu också asså det som vi gjorde igår. först trode jag inte vi skulle kunnaa göra men sedan gick hur bra som helst haha...  men efter e när vi var nästan klara gick vi inte till mig oh åt en glass haha men det var ju så kalt och det var inte kalt att äta glassen´. efter dt vissade vi mamma hur kojan var men hon ville inte gå ut hon kollade bara ut ur fönstre :/ haha. men sedan gick vi till lullu. vi skulle hämta pengar för vi skulle gå och köppa choklad mumms. sedan gick vi tillbaka och så hamnade vi här tillslut haha. snart ska vi gå och spela mario brose eller vad det nu heter, mupp är jag haha. men lullu sitter också och bloggar


ImageChef.com Poetry Blender


//jennie i <3 u

, kommentera här!
Postat av: ella

Hej!hej!vilken fin blogg du har!är allt bra med dig?:D

2010-03-02 @ 20:49:08
URL: http://ellabellaeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0