snöööööööööö !!!

det blev inget med jennie vet inte riktigt varför men men...
iallafall så skulle jag vara med lollo istället så jag ringde henne och sa att vi kunde vara. vi bestämde också att jag skulle sova hos henne <33 jag åkte till henne och tågen var inte försenade som var så  könt :D
när jag kom så satt hon vid datorn och skrev med olika. sedan gick vi och gjorde lunch eller vad man ska säga att det var för hon hade inte ätit frulle men men. efter det så bestämde vi oss för att gå ut efter en liten data koll för lollo hihi <33 vi gick till min altan för vi skulle fortsätta med våra hästar och då kom vi att vi kunde göra en gråtta eller vad man ska säga vi gorde först ett högt berg med snö sedan började vi göra ett håll det tog ett tag att hålla på vi blev inte färdiga för vi var jätte blöta och så hade jag huvud värk. när vi kom in var vi dyngsura och kalla så vi tog en duchs (stavning). en varm och kön ducsh. hihi <33 eftr det spelade vi en stund. men det gick inte så jätte bra x)  sedan skulle vi äta det blev fisk mums med potatis och sås x) efter det hamnade vi här. först läste jag lite i min bok x) men sedan kom hon in med mini datan som jag nu sitter vid super gulig. asså det är en rolig sak asså hon har en ganska stor data och jag sitter liksom vid världens minsta hihi <33 driver men ...

tycker ni att jag ska ha några tävlingar om ni vill det så skriv vad för tävling då ?! snälla komentera asså jag har aldrig nåra komentarer eller besökare.

asså jag kom och tänka på en sak kan inte ni berätta om en bo ksom ni tycker har varit bäst och säga vad den handla om så kanske jag vill läsa den älskar nämligen böcker.

men iallafall så snälla skriv om en tävling jag kan ha så läger jag in den på stuts :D:D


, kommentera här!
Postat av: Louise

veckans blogg?

2010-03-01 @ 18:55:27
URL: http://typlouiise.blogg.se/
Postat av: jag <33

okej <33

2010-03-01 @ 18:57:06
URL: http://smulaaaan.blogg.se/
Postat av: Louise

haha största grottan vi gjorde :D

2010-03-01 @ 19:14:49
URL: http://typlouiise.blogg.se/
Postat av: jag <33

aaa värsta

2010-03-01 @ 19:22:48
URL: http://smulaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0