mario <33

vi spelade precic mario något ting mins inte vad det heter eller hur man stavar haha memn iallafall så kom vi ganbska långt. sista banan vi körde var skit svår och läskig men ändå jag var  bäst på den haha lullu gjorde sig till en bubbla hella tiden... x)men iallafall så åt vi också köttfärsås med mackaroner asså köppt kötfärssås haha x) sedan spelade vi ju en liten stund till hihi. vi ska snart gå ut och fortsätta med våran grotta eller vad man ska kalla den, roliga kojan kankse skoja. haha,haha. just nu är det tååååååkiga inne på msn utom beben hon är typ alltid inne haha <3333  miss u sötizzz <33 best friends forever and ever <3 men iallafall ´så snälla kan ni försöka få andra att skriva fråger i min frågestund den avslutas ju imorgon och det blir inge kul om inga har skirvit eller och om ni ändå är på ge kan ni ju fråga om dom vill vara med i min veckanbs blogg (ni kanske tycker jag är jobbig men men ) . . . assså aj vad ont jag har i ryggen asså jag sitter vid ett mini bord med en stol som är lite större än bordet så jag får ont i ryggen asså bajs igår hade jag värrsta värken efter att ha sutit ett tag vid datorn <33 <33 men iallafall så ska jag bara säga kolla in dessa bloggar :

www.typlouiise.blogg.se

www.fokis.se

www.kissies.se

www.paow.se

www.ellabellaeb.blogg.se

www.smileana.blogg.se

det var typ alla jag kom på haha inntee precic hundra tals om jag ska säga men men..

så här heter sötnosen som namn på msn :sötizar kommer inte glömma er och en av dom är jag och mister x asså en hemlig men jag vet vm haha <33

i love u beben min bebe hihi <33



, kommentera här!
Postat av: yoshi !!!

hej jennie du menar nog super mario jag har spelet på nintendo ds hejdå sköt om dej !! // ello and nick and.......<3

2010-03-03 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0