jag är så ledsen :(

asså jag är så himla ledsen att jag inte har bloggat på aa vet inte vad men har inte haft lust och har varit hos mamma <33 men iallafall så på sisone har jag varit ganska myckt  i centrum och hängt och gjort något specigelt men det får inte ni veta för det är hemligt..

igår hade vi ett skol disco för åk 1-3. det var skit kul men ganska sträsit(stavning). iallafall i kiosken. sedan hållde jag och jossan på haha och jag *råkade* hälla läsk i elins hår haha. men det var skit kul iallafall och alla som var där tyckete någ också det <33

men idag ska jag till centrum med pappa och jag ska få byxor och det ska vara tajta (stavning) ... men iallafall så ska jag försöka bätra mig lovar <33

ni är väl inte arga nu ? bra <333

det var allt från mig och hoppasi få en bra dag <33

  it's meeee <33


haha <33

//jennie


, kommentera här!
Postat av: Ella

hej!haha det var kul att lägga popkorn i ditt..var det mysigt?? :)

2010-03-20 @ 08:45:38
URL: http://ellabellaeb.blogg.se/
Postat av: jag <33

vad tror du <33 haha

2010-03-20 @ 12:30:09
URL: http://smulaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0