godmorgon <33

jag vacknade vi 7 tiden eller faktis prick. meen jag viste att lullu inte skulle vackna på ett tag. så jag tog min blog och läste 45 sidor ungefär hihi . jag är ju7 som sakt en läso man haha <3 men iallafall vid 8 tiden eller lite över vacknade lullu till och hon satte på teven. först var det katten gustafv sedan var det fläpjack (stavning) asså det är ett så hilma trååkigt program försår inte dom som tycker om det för dt första är dom typ läskiga för det andra eee jätte roligt noot och för det tredje man somnar nästan ... men vi kollade på det ändå en lite stund sean kopplad lollo om rill en annan kanal som vi typ kollade på i 5 inuter sedan gick vi upp. vi spelade lite sedan skulle vi äta. vi skulle spela samtidigt men spelet cp liksom lite va dt jag och lullu hade gjort hade åt bort så vi spelade inte. sedan hamnade vi här just nu svarar lollo på fråger på sin fråge stund. så kolla in www.typlouiise.blogg.se om en stund... men iallafall så snälla vill ni inte vara med i min veckans blogg snälla snälla kan ni intee vara med om ni har en blogg.. och så tänk på att rågestunden av slutas imorgon <33 så snälla please snälla kan ni inte skriva fråger <33

sötnosen du är mitt allt och lite till <33



ImageChef.com Poetry Blender


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0