frågestunden.

frågestunden skulle ha slutat idag men jag har inte fåt så många så jag tror jag tar och väntar ett tag till asså till imorgon <333 om det inte kommr fler jaa då avslutar jag dn ändå men snälla om ni bara kan skriva några fråger blir jag glad haha <33

 


, kommentera här!
Postat av: ana

vad heter din favvokatt???

hur många husdjur har du???

vad tycker du om tejerna i klassen???

tycker du att jag e jobbig eftersom jag ställer så många frågor???

haha puzz!!!

2010-03-03 @ 16:21:13
URL: http://smileana.blogg.se/
Postat av: Albus Dumbeldore

hello,hello



1.På vilket museum besökte ni ??



2.Fanns min staty med där ??



3.Har du facebook ?



4.Om jag fick döpa dig till Marabou-Balloo skulle du acepterat det och vara nöjd/stolt över att den självaste Albus Dumbeldore ELLO NICCI-TICCI har döpt dig till det finaste namnet i hela Hogwarts !!!! ????



5.Gillar du " One Tree Hill "



6.Gillade du frågorna och denna fråga ???



// ELLO -NICCI-TICCI .................... NICK !!!!! JONAS -SWEEEEEEEEEEEEET

2010-03-03 @ 21:14:40
Postat av: Albus Dumbeldore

hello,hello



1.På vilket museum besökte ni ??



2.Fanns min staty med där ??



3.Har du facebook ?



4.Om jag fick döpa dig till Marabou-Balloo skulle du acepterat det och vara nöjd/stolt över att den självaste Albus Dumbeldore ELLO NICCI-TICCI har döpt dig till det finaste namnet i hela Hogwarts !!!! ????



5.Gillar du " One Tree Hill "



6.Gillade du frågorna och denna fråga ???



// ELLO -NICCI-TICCI .................... NICK !!!!! JONAS -SWEEEEEEEEEEEEET

2010-03-03 @ 21:15:17
Postat av: ayssie

vem är din favorit kändis??



är jag bäst??



vad heter din bästa film??



vad gillar du mest radhus villa eller lägenhet??

2010-03-05 @ 11:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0