tjaba nu är man här <3



idag ska jag till landet. vet inte när men typ hmh två på dagen asså.

imorse behövde jag gå och mötta mamma vid tåge för jag skulle få busskort så vid halv 7 gick man iväg. det är så nära så det var inte så jobbigt. fick också en dricka två choklad asså små kakor av mamma och nötter ska ha när vi väntar på båtn och på båtn heeh <3

men lite tråkigt kommer det ändå bli på landet för det kommer inte avar några barn asså mina kusiner kommer inte och dom brkar komma men inte diag eller en här gåången synd assssså <3

men iallafall så ska man till dalarna vecka 31 tror jag mamma sa länktar skit kul där mysigt och så asså mmin morfars landställe skönt att vara där. men tar lite tid att åka dit bara men men men...
jag tänkte bara bjuda på en till bild <3



hehe samma dag asså fotona <3

// jennie so mska iväg


sissta inlägget på kanske 2 veckor eller längre <3 <3


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0