lol <3

hejsan svejsan på dig då <33 ...

jaa vad har man gjort på sistonde nu  när man inte har bloggat jaa typ varit med lullu hela tiden haha <33
det är så himla synd om mig jag kan inte vara med elin på hundra miljarder år och 400 till ... asså på sommar lovet kanske 5 veckor tills vi kan vara ... fy fan vilken otur jag har ...

men på söndag kommer bäzzan hem längtar så jävla mycket <333 kanske ska typ hjälpa henne packa då hon ska till landet. 

men iallafall så sov lollo över hos mig.. kuligt värre <3
vi somnade tiip 12 igår haha. vi kollade på en film igår haha bara halva sedan blev vi för trötta och la oss...
vi vaknade tiip 20 över 8 i morse <33 sedan fixade  vi oss och åt frulle och sedan gick vi till lollo och spelade sedan orkade inte trååkisen spela längre så då satt LOLLO vid datan och jag hade så himla kul hihihi (driver) .

men iallafall typ om en stund ska vi gå till mig och spela ett kort spel som har vid namn tecknet.. man måste vara 4 st på det så vi ska spela det med min mamma och mormor, ska bli kul som fan hehe <333

men nu ska typ jag blogga på  www.1pluss1.devote.se läs gärna ellabella(elin ) kanske har skrivit något...

men nu håller jag på att dööö är vrål hungrig hehe .. men nu hoppar man vidare..

hittade en söt bild på en underbart söt kanin på lollos data <3

// ennie hehe <3


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0