skansen

idag var man på skansen med pappa, mats(farbror) och anna (kusin). först åkte pappa och jag iväg med tåget. sedan gick vi av i stockholms central och tog 47 till skansen. sedan satt vi och väntade på anna och mats. menads åt vi en varsin glass. jag tog en god calipo och pappa en noger. sedan när dom kom gick vi in. vi gick först till dom nordiska djuren. kollade på massa olika det var roligt. sedan fickade vi lite och gick in i akvariumet. det var roligt kommer bilder snart...

 på söndag åker jag till landet är där en vecka. kommer bli kul och ska bada <33 hihihi...

här får ni bilder från idag =


när jag satt och väntade :)


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0