Hos Lollo

I söndags åkte jag till mitt landställe Fiversätraö ;D Under dom dagar jag varit där har jag åkt båt, badat, åkt till Ornö och fiskat. Det var roligt (: Men idag så ska Lollo följa med till mitt landställe till söndag. Det kommer bli kuligt :) Vi kommer bada, åka båt och kanske fiska, fota och sånt (: Men iallafall idag åkte jag från mitt landställe runt 9 och jag kom till Lollo runt 12 ungefär. Vi har spelat monopol och duschat. Just nu är det Lollo som skriver, hehe.. Glömde säga det ibörjan, men jag skriver mycket snabbare än Jennie x) Men iallafall nu ska vi spela tv-spel (: Jag bloggar nog när jag kommit hem, kanske, om inte Lollo vill gästblogga..

Felix, jag saknar dig.. <333


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0