Hiss&Diss

Hiss

• Sommarlov -
Det är skönt att vara ledig från skolan, såklart jag hissar sommarlov ;D

Bada - Jag älskar att bada, jag kan nog inte förklara varför, men jag hissar det iallafall (:

Glass - Jag hissar glass för att det är gott att äta på sommaren ;D

Diss

• Getingar -
Getingar är grymt irriternade, t.ex om man äter ute så kommer dom på direkten typ. Och dom är också läskiga, hehe, därför dissar jag getingar.

Värmen - Jag dissar värmen för att man står bara inte ut ibland, det är såklart bra att det är sol, men ibland blir det bara förmycket. Men jag får hoppas på att det blir lite svalare iallafall, som idag :)

• Att bli solbränd - Jag gillar inte att bli solbränd för att det gör väldigt ont så jag dissar det.

Nu fick ni lite uppdatering av både mig (Lollo) och Jennie. Det var jag som skrev det mesta iallafall :)


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0