bloggen cpar :@

igår när jag skulle lägga ut bilder från skansen igår och när jag hade skrivit om det så gick det inte... så det blev inget inlägg med bidler och om skansen. och jag orkar inte skriva om det hller så liksom det får vara. bilderna kanske kommer någon annan dag men inte idag för orka värkligen inte hålla på med det nu. men idag ska jag till mormor och vara med engla och semmy tänkte ha lite kul. hahaaa. jag vill gå och bada men det vill inte do säckert trååkissar. men iallafall så vaknade jag vid halv 8. precis när pappa gick till jobbet. jag vaknade typ av att han låste dörren.

men ska typ gånågon gång runt tio så ska sitta lite vid datorn. men jag kan gå någon bild från olika sakr ni får se...


lemuren från skansen super söt :D

älgarna <3


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0