Ska sova hos louise :)

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge, men har inte haft tid eller lust.

Men iallafall så åkte jag från pappa vid 7 på morgonen ifall tågen skulle vara försenade men som tur var dom inte det :)
Första lektionen så gick några till datasalen och jag gick också dit, skriver om min resa genom Europa. När vi kom dit skulle man jobba med matte men vi har ju en vikarie så han brydde sig typ inte för alla satt och pratade och höll på med sina mobiler :) som tillexempel jag hihi...
sedan så skulle vi skriva i loggboken om veckan det blev inte så himla mycket att skriva om men det blir som det blir...
sedan hade vi musik och killarna höll på som vanligt dom pratade och förstörde ÅÅÅ  dom är såååå himla jobbiga man tröttnar ju rejält.

Efter skolan var jag med jennie vi gick hem till henne och typ satte oss vid datorn men först lyssnade vi på musik hihi samtidigt som vi flumade hihi :D Sedan ringde louise och frågade om jag ville va och sova hos henne först sa jag nej men sedan ringde jag tillbaka och sa jaaaa man kan ju liksom inte missa det hihi. men jag var kvar hos jennie en stund hihi bästis föralltid hoppas jag <3<3<3<333333. . . sedan gick jag till louise och vi gick iväg till backen där jag bor och åkte lite sedan gick vi till mig och fixade det jag skulle ta med mig för jag skulle nämligen också följa med henne till blåkulla också såå kul hihi det ska bli kul att se louise rida men man måste gå upp såååå tidigt hehe men hon börjar ju så himla tidigt men vi ska iallafall vara efter också :D när vi kom hem åt vi kött och potatisgratäng och bearnesås (stavning?) mums. Sedan tog vi en snabb dusch. och sedan hamnade vi här och samtidigt kollar vi på tv men iallafall vi hörs :D

/jennie

, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0