godmorgon:D

jag vacknade alldeles nysss man är ju så trött efter igår asså vi kom hem vid 10 i 4 inatt åå det var jätte kul igår inte så mycket racketer men ändå lite grana det var superkul:asså jag vill vara med någon idag men jag vet inte ingen är ine på msn så aa men kankse loggar in någon men om ni vil vara så är det bara att säga till om ni har mitt numer så ring annars såå a skicka ett medelande på msn ifalljag har dig där men mina flästa kompisar finns där...

miss you bästis :D:D:D:D

imorgon drar man till mamma igen har varit hos pappa och då vet ni vad det är som jäller jag kommer inte blogg om jag inte är med louiise haha :D:D asså det är så kul asså jag och louiise hade inte varit på aa flera månader och n dag så kom hon fram till mig när hon hade slutat och jag var ute i snön i skolan. då kommer hon vram och pratar lite och så frågar jag om vi kan va och så är vi den dagen och nu på sistone har vi varit aa 45 gånger hihi...

miss you bästis:D:D:D:D





//jennie


, kommentera här!
Postat av: sannie

Gott nytt år! :)

/ Sannie

2010-01-01 @ 12:07:25
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Jenii

svar: Hehe okej tack för hjälpen<3



2010-01-01 @ 12:58:09
URL: http://jeeniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0