det är ett mirakel :D:D

hehe det är ett mirakel det är SOL UTE :d:d men det är ju fortfarande snö men soligt :D... jag längtar till sommaren när man bara kan bada och sitta i solen och kocka över skoja men ialla fall ååå så skönt hihi :D asså jag vill vara med någon men ingen vill typ va alla ska göra det och alla ska göra så och si åååå sååå tråååååkigt varför ska det alltid  vara så på söndagar ingen vill va på söndagar asså det är något med söndagar som gör att dom inte vill vara med  mig..

men ialla fall så igår var jag i centrum med pappa jag fick två böcker och så åt vi på donnken och pappa köppte tre tröjor till sig jag har inte börjat läsa böckerna en för måste läsa klart en annan bok först (kommer bilder) men sedan ska jag läsa den men jag måste också läsa om jag kunde drömma asså håller på med den men sluttar bara i boken och läser en annan :Dmen så blir det när man är en bok slukare hehe :D


enna boken


den andra


den jag läser .D


shit bra bok om ni älskar att läsa måste ni läsa denna :D


läser också :D

//jennie


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0