Ska snart gå.

igår skrev jag inget inlägg eller förutom det där med bästis men iallafall så var jag med lollo igår vi spelade igen hihi :D
sedan ville vi inte spela längre så vi typ satte oss vid datorn eller bara hon för jag kollade på men först så ritade hon en häst och en fågel :D
hon är jätte duktig på att rita <333
sedan åkte jag till pappa jag tog bussen som omväxling för tåget är ju försenade hela tiden ska göra det idag me. asså nu på morgonen <333
idag ska jag vara med bästisen undra vad vi ska göra hoppas något kulligt:D jag tror iallafall vi ska göra en grej  på datan hihi kulligt att vara med bästis :D men ialla fall så är det jumpa idag och jag ska såklart vara med undra vad vi ska göra hoppas något kul  <333
eller typ något som man inte springer för mycket <3333
måste snart gå bussen går 23 eller 27 minuter övr 7.

ibland kankse ni ser att jag har skrivit fel då kan det vara för att jag är ord blind  <333

här kommer några bilder <3333


jag tycker det är roligt med webbcam <33.


deta skrev jag för ett tag sedan <33333


snyggt va <333


, kommentera här!
Postat av: Louise

sista bilden var fin ;)

2010-03-01 @ 19:15:27
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0