heeeeeeeeeeeeej <333

det här måste bli ett snappt inlägg för melodifestivalen börjar snart (typ om en minut). men iallafall så har jag sovit hos mormor medan mamma har varit på sjukan asså hon har oppererat sig och så :(... men igår kom  några till mormor för hon har fyllt år och då skulle vi ficka det var massa got som vi satt och  mummsade på. semmy hade kommit igår för han skulle vara hos mormor till idag och då var jag med honom för han vile det och jag ville dety förstås.sedan gick alla och vi kollade p åtv jag somnade ganska tidigt var tröt :D.sdan vacknade jag vid 7 imorse och efter ett tag åt vi frulle mumms. ,åste gå nu hinner inte skriva mer skriver mer om dagen kankse senare hejdå :D

//jennie


mupp :D


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0