haha och louise ;D

sitter hos kusin vitamin vi sitter vid datorn och lyssnar på musik :D iallafall idag skulle jag ha gått till sjukan men jag skulle ta spruta på fastande mage och jag åt frulle hihi så jag gick till plugget och vi hade gympa. :O vi var på lag och spelade olika tävlingar. vi vann alla haha dom blev utklassade. sedan hade vi en jätte kort lektion minns typ inte vad vi gjorde. Sedan hade vi betingsjobb tråååkigt... Sedan lunch det var tomatsoppa :D:D mummmms :)
och så hållde det på men vill ni höra något knasigt?? asså en kille i min klass sitter vid fönstret och en annan kille saatt om han hoppar ut får han 500 ... och då ställde han sig upp och tänkte hoppa men sedan ångrade han sig och då puttade någon honom så att han ramlade ut haha alla garvskrattade (:  då sa den kille spänn asså 500 spänn. men iallafall så gick jag och lollo hem till henne sen och aaa och då spelade vi och sedan hamnade vi här men iallafall så kommer bilder i nästa inlägg :D:D


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0