BÄSTISAR <3

du är mitt allt och lite till. du är det som håller mig uppe och det är dig jag tänker på.jag saknar dig varge gång vi inte har träffas på ett tag men jag längtar tills nästa gång vi ses. för du är en sån bra bästis du förståren och du lr mitt allt och om jag inte skulle ha dig vet jag int vem min bästis skulle vara och jag vet inte heller hur jag skulle vara för du gör mig specigel som jag gör dig. vi har varit bästisar sedan 1:an okej kanske några mellan rum men det var ju när ana kom sedan blev vi äkta igen och nu aa är vi det. ett tag här aaa hä sist trode jag inte du ville vara min bäsyis jag ville men du men sedan bestämde vi att det bara hade splitras lite nu är vi bästisar igen äkta och jag vet inte vad men jag vill bara trolla lite så att vi blir bästisar livet ut men går det neej så i istället måste man kämpa man måste kämpa för sin vänskap man måste stå upp för sin vän och hjälpa den i nöd och lust.  tänk att du är just min inte anas inte elins inte ayses jooo min bara min bästis och den där moa vem det än är aaa hon är bara ettt ett lite moln i mitt liv för ingen annan får dig som bästis bara jag :D

i love you <3
you and meeee forever and ever <33333333


denna är bara för dig det handlar bara om dig jennie min allra bästa vän :D <3<3 och jag längtar tills vi träffas snart :D


i love you <3

än annan rolig sak är att båda heter jennie och båda är kattmänniskor och båda är vänster hänta och vi haralltid så lätt att vara. min mamma min mormor aa alla tycker du är min bästa kompis jag har haft dom tycker du är så rolig och inte ett dug blyg och det tycker jag är bra. kommer du ihåg på mitt pyamas party då min mamma sa att vi fick städa upp efter oss då sa du gör det själv ayse bara kollade på dig och trode att mamma skulle bli arg så himla kul :D
dt är därför du och jag är bästisar.
nu när ci säkert in te kommer gå i samma skola så måste vi hålla kontakten annars vet jag inte vad jag ska göra <3<3


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0