kompisar <3

typ alla dagar eller senaste dagarna har jag varit med kompisar och då har jag liksom inte hunnit skriva hä så är så ldsen det gör väl inget + bra <333 men ialla fall idag ska jag vara med line amanda elin vi ska vara ji jordbro typ haha <3 det ska bli kul ? vet inte vad vi ska göa men något skojigt ska det bli <3

men iallafall imorgon ska vi bada asså jag och pappa med anna och osckar och min farbror asså mats asså anna och oscar är mina kusiner <3 men det ska bli kul och efter det ska jag åka till mamma och kanske vara med någon vi får se eller kanske vara med mamma asså vara hemma hos henne för jag har ju träffat henne ocksådär men inte liksom länge men vi får se <3

hmh undra vad vi ska göra i jordbro ? hmh ? ? ?



den skrev jag till min bästis <3


// jennuuuaw


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0