TOM TITS :D

Idag var vi på tom tits . Vi var där med en annan klass för vi ska göra något mate grejs karin har sökt för penar till matte saker och då ska vi göra något md matte så vi åkte till tom tits och räcknade men vi han inte går unt alls.. :( Jag var med jennie idag hon fick mata mina kattungar med mig asså mamman jer dom inte mat. Hon var den första kompisen som fick göra det <3 Sen åkte jag till pappa jag åt sen åkte pappa iväg han trännar så jag är hemma själv tråk :( Men ska chatta lite nu sen ska jag kolla på idol och  sedan kändisjungrln :D:D


, kommentera här!
Postat av: ayse :P

rolig blogg

2009-10-06 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0