Grönan igår :D:D:D

Igår var jag på grönan (gröna lund) med anna oskar och farfar anna och oskar är mina kusiner samma som jag var och blockade samp med... Vi åkte massa olika sakr som radio bilarna både små och stora,kvasten,vildamussen,blåatåget och massa anat .. Jag van en liten groda också som det var ett hjärta som grodan holde i där ståg det kiss mee :D:D sen fick jag också eller van jag också en liten nyckel ring som det var en gris på hehe... Vi åt där också asså inte middag  vi åt fish en stripps  sen åt vi glass också .. men ska skriva om vad som hände idag sen ska äta nu hejdå :D:D:D

, kommentera här!
Postat av: Ella

Bra!!!!gillar din blogg!!!!

2009-10-02 @ 18:50:57
URL: http://ellsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0