TJEJMIDDAG :D

TJEJMIDDAG JIPPI :DXDXDXDXDXDXD

imorgon ska jag på tjej middag hos ayse har kanske redan skrivit om att jag ska gå men aasssssså länktar så mycket. Jag har köppt en jätte fin present till henne håppas hon tycker om det (L).

igår åkte mamma och jag till pappa för vi skulle äta mat här och kolla på en film som vi hyrde den heter stan helsing den var jätte rolig haha jag tycker ni ska se den den är inte en favorit prisis men den var rolig ..det blev så att vi såv hos honom och vet ni vilka vi tog med oss till pappa ?? joo dom söttaste i hella universum blackie och wilma (våra två kattungar ) blackie är min och wilma är mammas . jus nu sitter jag bara vid datorn och skriver ett inlägg och samtidigt så sittr blackie i mitt knä och gossar världens söttaste  kommer in en bild på honom när han sitter i mitt knä snart 
här kommer den:


haha söttast ( bilden är tagen alderles nyss)

ska du komma på ayses tjej middag om du ska det skriv till mig vill gärna veta vilka jag ska parta med haha skoja  en undrarbara vila som ska komma...


haha love you xdxdxdxd

hoppas ni får en bra dag jag ska någ mest slappa vi får se det har varit ett slapp lov haha


hejdå vi hörs


MVH//JENNIE den som länktar så mycket


, kommentera här!
Postat av: ayse

heej jennie roligt att du längtar men jag ska inte ha någon tjejmidag skoja!! Blacki är jätte söt!Men skulle du inte ha Emma

2009-10-30 @ 09:11:08
Postat av: jennie

du vet ingen :(

2009-10-31 @ 11:34:19
URL: http://smilegirlsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0