rjena alla läsare :A

Jag har ju inte skrivit så mycket på sistone det är för att pappas data har kronglat så jag har inte pricis skrivit något eller i biblan skrev jag ju ett ganska långt medelande (hade mycket att skriva om) men det är så att det är ganska svort att komma på något att skriva om.

men det här är min dag ialla fall idag så hade vi inne jumpa  (super kul) det är andra gången som vi har inne jumpa kulkul !!!

idag har vi så där när vi är med  3b vi jobbar med dom och så där..
efter maten körde vi en bolllek och evelina kom bara bakom min ryg och puttade mig och då fick jag ont i svanskottan men jag hade fot detvid jumpan men hon gjorde det värre (synd om lilla mig) HAHA SKOJA :!!!


och på sama rast så slog jag mitt rekord på det svåra sättet på styltor 1100 steg och på det lite lättare sättet hart jag gjort 2200 steg .. jag äger jag äger haha skoja men jag har rekodet på båda :!!!

idag ska jag  vara hemma själv för pappa ska ha träning eller var det match eee jag vet ej men jag har massa läxa som jag måste göra tråkigt måste läsa 11 sidor i kemi och fysik boken :::

nästa vecka är det HÖSTLOV !! då ska jag slappa men farfar jag anna och oskar ska någ göra något farfar brukar hitta på lite olika saker !!

sen ska vi få hem kemi och fysik boken över lovet för vi  ska läsa igenom allt för vi  ska ju ha nationella proven och då måste vi ju kona allt om kemi och fysik ??

nu blev det ett till ganska långt inlägg men vilken är din favorit idol ? komentera det please


haha




haha


mvh//jennie på got humör


, kommentera här!
Postat av: smileana

Men, jennie, skriv inte om kemi o fysik!!! även om jag har gjort det...men,men sweeeeet blogg i alla fall!!!

2009-10-23 @ 07:02:39
URL: http://smileana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0