Hej :@

jag vet fortfarande intevem det var som skrev det inläget men iallafall just nu är jag åp biblan med elin och ayse <3 kolla in deras bloggar elin har två ellsmile.blogg.se och poprock.blogg.se och ayse har en med mig och jossan som heter smilegirlsss.blogg.se kolla in dom <3<3<3<3

men som jag sa är jag med elin och ayse på biblan vi sitter här och kollar lite  och fnittrar ska åka till pappa senare vid  18:00 men det är en stund till des vi har bokat till 17:00 så det är ungefär 20 minuter kvar <3

och nu är det 18 minuter kvar men vet inte riktigt vad jag ska göra på bloggen kanske ska ta bortden vi får se men så ni vet så kommer jag nog inte blogga så mycket för pappas data är typ konstig men asså det ärm ett fel men det kanske är ficksatm så jag säger bara kanske hehe <3<3<3

undra vad det blir för mat idag egäntligen hoppas något got <3

igår var jag hos farfar med pappa vi åt där och spelade alfapet det är jätte kul man ska bilda ord och så och man får poäng kulkul <3

jag är lite sur just nu på en person men ska inte nämna namnet bara en sak som jag är lite iriterad på som hände i solan men inget anars det är inte så viktigt nu är det bara 13 minuter  11 minuter  hahha skoja men det är faktis bara så många minuter kvar och snart blir det 10 minuter haha skoja.

ojj ojj ojj det blev ett långt inlägg för en gångs stund för jag brukar ju skriva så korta men nu blev det ett supeer super super super usper  långt hehhe det blev lite fel stavning hehe !!


jag tänkte barasäga en sak om  det där med vem som har skrivit sdet så här ståg det :
 qqqqqqq det var jag är så jävla ledsen




mvh//// jennie som är ledsen


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0