bloggsugen

är så himla bloggsugen så jag har tagit massa bilder och tänkte läga in nåra skämt från min skämt bok men förast bilder:


min skämt bok hihi


söt groda haha


hjärta som en blomma gulig


apis guligaste utav alla


söt va
den är kär men hon gillar inte honom för han ser inte rätt ut hehe


gulig va jag är konsnären haha


försöktegöra hästar mistbildade <3


haha asså det är ingen specigel aasså jag rittade bara


vampyren haha


haha r.i.p felix står det


den här boken läser jag den är super bra !!

nu kommer lite roliga historir det komer vara några gåtor sen om ni kan dom så kommentera så säger jag om det är rätt eller inte



1.varför flyger fåglarna söderut om vintern?
2.viken dräkt bär man livet ut?
3.vilken bokstav kan man dricka?
4.vart åker mössen helst påsemester?
5.alla barnen hann till toalleten utonm åsa hon hade en så liten blåsa
6.vad får man om man delar et a4-ark i två delar? ett norskt pussel !!

det var några
 mvh// jennie


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0