bilder XD

jag kollade in google lite och så httade jag någa (elle någr kankse jag inre ska säga) bilder på aa hello kitty och lite läskiga och harry potter och lite guliga ni får se senare.


jag tänkte berätta lite om mmin vecka för jag kan ju inte skriva några inlägg när jag har varit hos mamma .
men i måndags så hade mamma och jag typ en tjej dag när vi var i centrum shopade och åt på ett kafe det var mysigt och sedan när vi kom hem så kollade vi på twiligt(sravning XD) jag tycker ni ska se den den är super bra .
i tisdags så åkte jag fafar anna och oskar asså dom är mina kusiner till TOM TITS  det var supe rkul vi åt på en resturang som fanns där och vi provade massa saker super kul .
i onsdags så slappade mamma och jag först sedan åkte jag till pappa dena dag har jag någ redan berättat om så jag fortsätter på torsdagen.
i torsdags så hade vi ju sovits hos pappa och blackie och wilma hade varit med oss som jag skrev och igentligen så skulle blackie bli min men senare på den dagen så fick vi reda på att mamma är alergisk mot katter och hundar så hon måste sälja alla katter na vi har ju ganska många .sp det var inte prisis en så rolig dagmen sedanskulle vi till vetrinären med kattungarna dom fick spruta och så.sen när vi hade lämnat kattugarna hemma så åkte vi till centrum för mamma behövde köppa dsaker till kattungarna.
i fredags så var jag på tjej middag det va jtte kul vi åt tacos mums jag är bara ite trött på det men ändå vi lekte lite och pretade om lite läskiga saker som hade hänt och sedan åt vi tårta.
efter det så gick jag bus eller godis med ella(elin) och pewwis (EVELINA) men evelina gick efter ett tag för hon måde inte bra sa hon så elin och jag fortsate inte det blev tråkigt . igentligen skulle jag åka hem till pasppa men jag stanade hos pappa och åkte till honom idag .
det var min vecka.

nu kommer bilderna:

först lite hello kitty







sen lite söta




pucca är deta







lite läskiga





sist men inte minst harry potter


denna bild är ur snygg asså tycker jag

nu blev det ett jätte långt medelenade vi hörs

mvh//jennie





, kommentera här!
Postat av: jennie din bästis

heeeej va taskig du va:o lol bra blogg

2009-11-30 @ 17:56:59
URL: http://jippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0