tjena

tjena <3<3<3<3<3<3333333<3<3
hej igår vae jag ju på middag hos farfar det var super kul vi eller jag och anna lekte super mycket asså anna är min kusin. det blev jätte god mat som jag trode och aa det var en rolig kväll kan man säga men inanan vi åkte till farfar så var vi på kyrko gården och satte ljus på min farmors krav vi eller jag och eva mest gick runt och kollade på olika gravar jag hittade en som det var ett barn sm bara hade blivit 12 dagar. och ett anat barn som blivit två år. det är så synd för dom som dör nä dom är så små :(

IDAG XD

idag så har jag varit i skolan så klart jag åker buss och tåg varge  morgon tågget åker jag själv men på bussen får jag sälskap av nabeel han är en klass kompis till mig .
första lektionen pratade vi lite och jaa som en letoion ska var och sedan efter en väldigt lång stund var skoldagen slut.
jennie och jag skulle va så vi gick hem till henne mitt lekte lite och satt vid datorn.
sedan åkte jag till farsan  har pisis ätit mat .


ha en bra dag


mvh//jennie


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0