middag senare :D

hej och godmorgon alla kära blogg läsar jag tyckr det är så roligt att skriva inlägg men jag önskar att ni kunde skriva lite komentarer  på min blogg liksom det är lite roligt men jag tänkte skriva några bloggar som jag tycker ni ska kolla in
www.typlouiise.blogg.se

www.ellsmile.blogg.se

www.smileana.blogg.se

www.fokis.se

www.mulaaaan.blogg.se

www.pewwis.blogg.se

www.smilegirlsss.blogg.se

www.jsmile.blogg.se

det var några bloggar kommer inte på fler .

vid halv fyra idag kommer eva och rune och hämtar mig och pappa för vi ska till farfar och äta middag och anna och oskar och mats och ulrika ska vara där då ska jag leka med anna oc oskar .det ska bli kul undra vad vi ska äta.Och undra vad farfar gör för god mat han är super duktig på att laga mat t.e.x. mass aolika kött som dom blir mumsiga ååå han är så duktig på det.

om man ska prata om något annat så hatr jag fåt några ut slag på armen vet inte vad det är och käns som om jag har fåt det på kinden också .:S
dom kliar och uuuu jag gillar inte sådana märken.

jag ska ju på middag ida men vad ska alla ni som nu kanske ha läst deta medelande göra idag skriv gärna en komentar .

föresten här kommer en bild eller kanske fler vi får se ska kollla lite på google www.google.se kn man hitta lte allt möjligt så lta ni också .
här kommer dom eller den:

gulig

 jag kom på en sak om ni har en blogg och ni inte tror jag vet om de så skriv den som en kommentar så kan jag kolla in den . snälla jag vill veta massa bloggar


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0