LITE SUR MEN MAN FÅR TÅLA:):(

♥hejsan:s

idag är jag lite sur  för att några eller 3 i min klass är shit taskiga mott mig ja har ju skrivit det men dom bara fortsäter :s

men ialla fall så har jag inte skrivit så mycket på sista tiden jag har liksom inte orkat inte liksom varit blogg sugen.så kan dt vara ibland. . .

men just nu är jag riktigt blogg sugen så jag ska försöka skriva ett så långt inlägg som möjligt men så klart ska jag ha lite blider .

min dag har varit så där rolig för vi har åkt skriskor super kul men inte så kul för aa ni vet men anars så kul asså. för efter skolan var jag med jennie (som vanligt) . och vi pysslade när vi kom hem till henne jag gjorde en julkalender till mamma haha. hon gjorde en till sig själv hehe. men sedan sat vi vid datan och vi hålde på asså shit kul du och jag föraltid jennie <33333.

men sedan skulle jag hem tråååååååååååk man måste alltid hem mitt i det roliga alltid hatar det :S men när jag åkt så mötte pappa mig så det var bra och sedan åkt jag och sedan hamnáde jag här efter jag hade gjort matte läxan:D

asså dagarna går så fort man minns liksom när det var januarie och det var liksom början av året och nu pofff så är det snart julafton och snart ett nyt år . det är lite tråkigt att det går så fort men det är så himla kul med allt som manvill göra och längtar till.

jag super längtar till julafton och till imorgon för då är det första dec då ska man öppna julkalendern hahha kul som attan.


men deta inläg blev väldigt långt så här kommer bilderna :





å


bvf



sååå hejdå::D:D::D


//jennie


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0