hejsan alla glada(och ledsna)

just nu är jag hemma själv för pappa är på inebandy match undra om dom vinner eller förlorar hoppas dom vinner. ?
asså är det någon som vill vara idag asså jag vill vara med någon men ingen vill vara ?
om ni vill vara säg bara till :D

men det får liksom int bli för sent men anars vad ska ni göra idag da?
 :D


vad brukar ni kolla på tv:en ? komentera järna det :D:D

jag tycker om att kolla på mammas pojkar glee (favorit) idol robinson (som prisis har börjat) så det igår m.m .

vem är din favo i idol da? mina är marieet och tove och calle :D

hoppas alla får en bra dag hejdå.


mvh//jennie


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0