hej:@

Hej just nu är jag lite iriterad stressad glad och aa väldig arg :@


jag är iriterad och arg för att:tre tjejer i min klass (eller mest två av dom ) är väldig taskiga då menar jag väldigt dom säger baratill mig och trycker ner mig . dom som håller på så förstår jag mig inte på och enna av dom säger bara imot och jag tror inte att hon har några kjenslor hon liksom vill att jag inte ska må så¨bra och dom säger bara att jag är taskig :S snart årkar jag inte låsas längre :S och dn andra tjejen är liksom med den andra och båda försöker vara fjortisar :S:S:S:S:S asså jagtycker inte om deras sett och hur do liksom tänker men det är deras problem.

jag är stressad för att : IDOL HAR BÖRJAT :S 

jag är glad för att: jag och jennie kommer alltid vara vänner och hon är den bästa bästisen jag någonsin kommer att ha och att hon förstår mig <3<3<3<3<3 


BVF<33 

//jennie :D:D::D:D:D:DD


, kommentera här!
Postat av: Öbrell ^^

haft en bra lördag?

2009-11-28 @ 15:49:46
URL: http://cherryperry.blogg.se/
Postat av: jennie!!

heej jennie fin blogg och ja vet du kommer alltid att va min bästis!! ha en mycket bra dag och tack för julklappen!! väldigt snällt:)

2009-12-26 @ 21:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0