heeeeeeeeeeeeej <333

♥ heej  alla bloggläsare ♥

just nu gör jag inget speci . asså kan ingen ge lite tips på vad man kan skriva om ! skicka gärna ett inlägg pleaseXD

idag hade vi inne jumpa vi dansade det var kul men vi dansade inte prisis sån dans jag dansar det var bugg och vowstrok eller vad det hete eller heter det där foxstok eller jaa det var kul men vi har inte dansat par på det en men ändå.

sedan var det som en vanlig dag utan att jag gick på läxhjälp det var kul... vi skrattade mycket hahahahahaha XD


saknar dig felix XD
jag saknar min hamster så himla mycket han var så söt men en dag var vi tvungna att dränka dig du kunde inte äta inte äns se med det ena ögat för det var så svulet . R.I.P FELIX  saknar dig så himla mycket önskar att du inte försvan :((((((((((((((((


mvh//jennie


, kommentera här!
Postat av: jj

fin blogg :)

2009-11-05 @ 18:23:55
URL: http://jessicawenngren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-05 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0