heeeeeeeeeeeeej <333

heeejsan alla blogg läsare det var ett tag sedan jag skrev eller har kunat jag har nämligen har varit lite extra hos mamma  nu men nu ska jag vara hos pappa i 2 veckor och så men det var jag ju hos mamma så...

men i går kom semmy så därför kom inte jag igår semmy är min kusin och han bor i västerhaninge och vi träfas aldrig så jag ville vara med honom då vi hade super kul  <33.

jag var sjuk i  en hel vecka också vet inte vad jag var för sjuk men inte svininfländsan i alla fall :D jag hade ont i halsen en väldig hosta och hög feber.

fast jag var i skolan nästan hela föra veckan utan i måndags det var en  extra dag så jag inte smitade.

snart ska jag kolla på robinson . det börjar idag super kul .  jag tycker det är jätyte rolig men typ inga jag käner tycker det är kul men jag tycker det...

igår var jag hos tandläckaren trokigt men ska dit på tisdag igen .

vi hörs och syns // jennnie


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0