vad tycks?

Hejsan vad tycker ni om min nya bloggdesign (stavning)asså min kusse har fixat den till mig föresten kolla in hennes blogg www.typlouiise.blogg.se  hehe:DXDXDXD

senare idag ska vi ha genrep lite jobbigt men liksom. vi ska vara där i en timme och en halv timme men kanske inte jag för vi behöver ej inte :D  kläder till dansen. en lila ballong kläning inte så jätte ballong aktig men lite och tights och en sånd är mössa som man har när det regnar haha varma är dom man svetas och tänk på sen dubelt eee uuuuu...  men imorgon så är det dags för dansuppvisning först en som börjar kl.14.00 och den andra som börjar kl.18.00 tror jag :) sedan ska det vara en till på söndag vet inte vilken tid men aa någon gång ialla fall :D

men aa vi hörs och syns kankse hejdå //jennie men väldigt närvös (skoja)


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0