Hej XD

just nu är jag ensam hemma . pappa är på träning och aaa då r jag ensam tråååk. men man har ju tv XD...imorgon kommer jag vara hos mamma ända till nästa fredag så jag tror inte det blir så mycket bloggande av mig då men kanske någon fgång hos bästisen <33. för vi är alltid i veckan såå då kanske det blir ett litet inlägg.:Dmen anars så får ni vänta till nästa fredag då det blir ett långt inlägg om veckan :D:D

jag tänkte skriva lite om mina kompisar .jag börjar med.. jennie<33

JENNIE.

jennie är min bästa bästis någon sin .hon har humor,man kan göra vad som helst med henne,hon kan man lita på (oftas skoja),hon är snälla och hjälpsan, hon kan hålla en hemlis och så är vi ganska lika. men ändå inte det är det som gör så vi håller ihopp. hon gå i samma klass som jag och hon har en katt som heter janson som är ur gulig. hon har haft ormar men dom är döda (:() och hon har 4 syskon en bror och 2 syror.

ELIN.

elin är en av mina komisar. det jag gillar med henne är att hon har ett sinne för mode och då kan hon då och då ge lite tips . hon är rolig att gå och shopa med och hon är snäll men lite envis men det är ju nästan alla så ...ibland kan hon vara lite taskig men det får man leva med alla har sina utryk hon kankse inte äns menar det.

AYSE.

ayse är en av min kompisar. hon har ett sinne för humor och hon kan man göra vad som helst med .hon är super rolig på msn och ett sine för mode tycker jAG.HON HAR EN BROR LILLE BROR MEN INGA DJUR. MEN HON HAR JU MASSA KOMPISAR ISTÄLLET T.E.X HAR HON EN KOMPIS (SOM JAG SKA SKRIVA OM EFTER deta)som bor i samma trapp som hon och dom är bästisar.

JOSSAN.

jossan är som ayse dom är väligt lika dom är bästisar också och bor i samma port men aa samma som ayse och aa likosm dom är lika som två bär.

ANNI.

ANNI ÄR EN NY TJEJ I min klass och hon är också snäll man vet inte så mycket om henne men hon värkar vara en bra person och har sinne för humor och aa snäll och jaa en bra kompis.

det var några och alla dom här går imin klass .kankse skriver om fler sedan men vi får se.

det blev ett ganska långt inlägg och jja ni får väl läsa lite till för här slutar det ite nej det ska du inte tro.
dom här bloggarna tycker jag att ni ska gå in på :

www.fokis.se
www.smileana.blogg.se
www.ellaeellllaa.blogg.se
www.smilegirlsss.blogg.se
www.jsmile.blogg.se
www.kissies.se
www.typlouiise.blogg.se


det var några men nu är det dags för mig att vara klar så vi hörs eller syns hejdå :D

//jennie


bvf


, kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0