hej och jag vet :(

hej och jag vet jag har inte skrivit på flera hundra år elller inte så länge men har varit hos amamma och har inte haft lust liksom men nu kom lusyen tillbaka och min kusin ska fixa en blogg design till mig åå hoppas den blir bra..

men ialla fal så var jag på biblan idag med mamma jag såg ayse där och dom satt och läste XD jag lånade jätte bra böcker hoppas jag haha :D:D:D:D
på tisdag ska jag och elin åka till farsta och andla julklapar och sedan på fredag ska jag ditt igen med mamma vi ska köppa en grej till min papas prsent och så klart andras presenter hoppas alla blir nöjda men det tror jag :D XDXDXDXD

en anan sak varför jag inte har varit och skrivit här är för att jag är nu medlem i gosupermodel och habbo jag tycker ni också ska bli medlemar asså det är shitt kul men jag tycker förstås att gosupermodel är roligast man är ju ett mde fanask eller inte lika myket som min kompis (det är hon  som ska följa med mig till farsta)  men tänkte bara läga in en bild på blackie för jag saknar honom så jävla mycket :(:( varför ?


så jävla söttttttttttttttttttt

//jenie


, kommentera här!
Postat av: Ella

Oo vilken gullunge hon/han är.+fin och kol blogg!

2009-12-16 @ 15:51:25
URL: http://ellaeellllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0