grattis pappa :D

idag fyller min pappa år och det är därför jag är här jag ska ju ijäntlign vara hos mamma men mamma och jag åkte hitt igår för vi skulle förbereda eller a backa och så sov vi över härr och senare vid 3 tiden kommer det folk kulkul.

igår hade jag jätte kul vet ni varför . joo för att jag åkte skridskor med jennie super kul. men sedan kom ayse och jossan så vi var med dom. och innan det hade eda,elin och hennes kompisar kommit .vet ni vad som hände senare de skridskor som jag hade på mig gick sönder . men jennie skulle ändå gå som hon  lätt mig använda hennes så jag kunde vara kvar med ayse och jossan . sedan kom puckar och klubbor så det var jätte jobbigt att åka men vi hållde oss på sidan man får liksom inte åka då men ayses mamma hade ring förut och frågat om man kunde åka då och då sa dom att msn kunde de om man håll sig lite på sidan så man inte störde och var iväg och inte gjorde illa sig.

och sedan åkte jag  ju till pappa med mamma .

här kommer en bild som är till pappa och ett super GRATTIS TILL DIG ...








grattis pappa :)


, kommentera här!
Postat av: hanna

fin blogg :)

2009-12-06 @ 08:56:19
URL: http://hannajoelsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Jag har lagt in ett inlägg om udda skor tex. skor som är som en bil. Jätte konstiga alltså! Kolla gärna in dem och skriv gärna vad du tycker du behöver inte om du inte vill såklart:)

Kraam!!

/Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

2009-12-06 @ 10:07:03
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Eva

Gratta pappsen från alla oss här i V-H.

2009-12-06 @ 23:31:37
Postat av: Ella

Hej!tack för inlägget om mig

2009-12-17 @ 14:35:55
URL: http://ellaeellllaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Har du någon blogg jag kan besöka?:

Vad har du på hjärtat? ♥:

Trackback
RSS 2.0